Blogg listad på Bloggtoppen.se

Bättre sent än aldrig!

Påsklovet drog ju förbi i en sådan fart att jag knappt han logga in på bloggen och skriva över huvud taget. Var jätteupptagen med en massa olika saker och tror att jag nog bara var inne på min dator 2-3 gånger under hela veckan (Faktiskt vädligt skönt att slippa känna sig direkt knuten till datorn hela tiden och/eller beroende). Så vad gjorde jag nu?

Skummar igenom det hela lite snabbt.

Började med att åka till Carro i Karlskrona direkt på fredagen (2a April - Alla var verkligen lättlurade på facebook och gick på aprilskämtets som Marika och jag hade förberett! haha)och där skulle det vara maskerad (3 April - vilket jag även skrivit om tidigare, så behöver inte tjata så mycket om det). Myskväll på måndagen (5 April) med B&J (Chocolate fudge brownie) och film. Åkte vidare till Gekås på tisdagen och fyndade en hel del roliga grejer. Gick upp tidigt och vi la oss sent... Inte den bästa kombinationen kanske, men det funkade! På onsdagen (7 April) blev det återigen en härlig hemmakväll/myskväll med både det ena och det andra. Åt bland annat prinsesstårta och kollade på filmen "Dum & Dummare" (Bland det sämsta jag sett, trodde inte jag hade sett den innan men ja...) (8 April) Åkte sedan hem och pluggade en massa på torsdagen så den gled förbi lite obemärkt.



(9 April) Alice i underlandet fick bli toppen på en fredag som heter duga! Åkte in till kalmar och åt kinabuffé, småhandlade lite och kollade in en hel del schyssta grejer i butikerna. Filmen var riktigt bra faktiskt! Förstår inte riktigt folk som säger att den inte är det? Kan vara för att jag aldrig tagit mig tid och sett orginalet... (skamligt men sant, disneyfan som jag är) Var lite skeptisk mot effekterna i början (att de skulle se alltför dåliga) men de höll måttet, visserligen såg det väldigt data ut - men det slutade man tänka på efter en liten stund och så var jag helt borta i det magiska underlandet ;P Lördagen (10 April) bjöd på ostbricka och två jättebra/sorgliga filmer. Iallafall den ena, kollade på Freedom Writers (riktigt bra, verklighetsbaserad film - sett den ett par gånger nu men den är fortfarande lika enastående!) och The Green Mile (den sorgliga filmen som jag relaterade lite för långsökt och mycket till). Söndagen (11 April) blev slapp, med tvättning och annat lugnt i körningen!


Det var mitt lov det, hoppas ni haft ett minst lika bra som mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0