Blogg listad på Bloggtoppen.se

Tjejkväll!?

Eller det var vad det fick bli i alla fall! Blev bjuden på filmkväll igår på gulan här i byn, trodde starkt att det inte skulle vimla så mycket utav kvinnokraften – men den tog över helt ;D Ensam kille fick jag bli och satt där själv med 5 andra skrikandes, gapandes och skrattandes småflickor haha. Fast kvällen blev ändå rätt så lugn, började med att jag och Maya gick ut en sväng vid sjutiden och vidare till gulan runt åtta. Väl där så pratade vi lite och skojade, gick sedan och handlade massa onyttigheter till kvällen (vilket blev lite för mycket för min del…). Fortsatte kvällen med att vi alla satt runt ett och samtalade om många olika saker, körde lite lekar och frågade ut varandra om de lustigaste sakerna du skulle kunna tänka dig! Någon film blev det då inte…


Nej nu kan jag inte skriva mer, skolan kallar. Hörs på tåget! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0