Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ciao Malmoe!

Sitter nu på tåget efter en jättebra weekend i Malmö! Blev lite mindre Idol än väntat (Lite tråkigt att åka hem och tala om för alla som trodde på en att man inte gick vidare), men mera skoj för pengarna kanske? ;)

Carro käkar godis som vanligt och jag sitter vid bloggen (även det som vanligt ;P). Lyssnar på "30 Seconds To Mars - This Is War", riktigt bra låt! Blir nog Love Long Distance strax därefter, med The Gossip eller "Keri Hilson - I Like". Har haft riktigt kul, med slapp fredag, Idollördag med myskväll och en kort söndag på stan (Inget Tobias tyvärr...). Fyndade en hel del där både jag, Carro och Malin - vilket jag kommer lägga ut vid ett senare tillfälle på bloggen! Håll utkik ;P Ett par saker som jag hittade och inte köpte var ett par korta chinos på MQ, även grå stickad tröja med färgfläckar på - riktigt snygga! Blir nog dem vid ett senare tillfälle. Carro köpte en klänning och en bok, Malin ett par skor och en bok. - Så vi var nog alla riktigt nöjda!



Tackar Malin och Peter för deras gästvänlighet och all tid som de ägnat åt oss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0