Blogg listad på Bloggtoppen.se

Area 51

Efter att ha tänkt och funderat en hel del över tiden med Märtha (allt vi diskuterade och snackade om - både på gott och ont haha), så har jag kommit fram till en hel del teorier om konspirationer, spöken, alien osv. Vet inte riktigt om jag bestämt mig om vad jag tror om följande videor om de är äkta...



En alien skulle faktiskt kunna se ut så? Huvudformen, armar och ben - Eftersom att det är liknande (similärt - finns det i svenska ordlistan?) människan. Och någon gång, förr eller senare så skulle möjligheten finnas att "Area 51" eller någon därifrån kunna läcka information.

Men varför inte tidigare? Kan ha varit födelsen utav utomjordingar, när den förste människan påstod sig ha sett en alien men ingen som trodde på denne.
Kunde varit starten till en sägen eller myt?
Starten till filmens "alien-massproduktion"?



Men om man vänder på det,
så varför skulle en utomjording se ut så?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0