Blogg listad på Bloggtoppen.se

Jorden Runt

Kollade precis på en film tillsammans med min bror. Den slutade så praktiskt med att huvudrollsinnehavaren fick en öppen biljett jorden runt. Med utresa på söndag till Grekland. Snacka om att man blir sugen på att bara sticka!

En dröm som jag har, säkerligen många utav er där ute också är att få åka runt i världen och uppleva dess kultur och naturrikedomar innan de försvinner. Finns så mycket jag vill uppleva, se och äventyra! Tänk dig att få se ett kolossalt Mayatempel? Eller ge dig in i den täta, djupa och infödingsbebodda amazonas? Åka upp för floder, se djur, vattenfall, leva i andras kulturer, äta, bo - Ja allt! En dröm som förhoppningsvis kommer bli verklighet.


Amazonas


Afrika


Machu Picchu (Syd-Peru)


Mayatempel (Guatemala)


Det exotiska djurlivet världen runt?


Frågan är vart man ska börja någonstans egentligen?
Finns så mycket platser jag skulle vilja se.


Kommentarer
Postat av: Mikaaaaal

Börja med en tripp till min nya lägenhet i Landskrona, hahah;D Neej, jag skulle verkligen vilja åka till Australien - det finns så oerhört mycket att se där! <:

2010-08-07 @ 17:58:03
Postat av: Joelsv

Ja men det ska jag försöka med! Sen blir det ju tåglufferi landet runt :P jo Australien är verkligen ett drömresemål för mig med och nya Zeeland. Kollade på ett program tidigare idag och önskade att jag skulle bo i Australien :D så fint och "orört" på nåt sätt :P

2010-08-07 @ 19:36:22
URL: http://joelsv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0