Blogg listad på Bloggtoppen.se

Rix FM - Festival Kalmar

Blev en hel del återseende med kändisar från gamla dar! haha, Såg Annasara springa förbi i all hast tillsammans med sin kille, Pontus, Anja, Elina, Sofia, Bea såklart, Dolle och många fler. Var trevligt att få träffa dessa glada aprikoser igen och hälsa en sväng. För Saras och min del blev det inte så mycket till fest men vi hade det riktigt trevligt ändå. Vi var först hemma hos mig och åt tacos (who knew?!), pratade mycket om allt och inget och så smakade hon min homemade chokladkaka. Smarrigt tyckte hon, synd tyckte jag eftersom jag glömde den i kylskåpet. Kommer bli helt torr under helgen... Ack och suck... Efter tacos åkte vi nöjda och glada in till kalmar för att kolla in festivalen, letade nog parkeringsplats längre än vi var på torget. Måste säga att vissa parkerar verkligen som idioter...
  


Väl parkerade så tog vi vårt pick och pack och begav oss in mot stan, träffade alla kompisar (onyktra och trevliga ;D) och lyssnade lite på Velvet och Love Generation när de uppträdde. Sedan var vi båda rätt så trötta och jag hade huvudvärk så vi åkte hem igen. Runt klockan tio, halv elva så var vi äntligen hemma i Torsås igen och då var det dags för Sara att åka hem. Ett toppenslut på en toppendag!

 



Tackar henne för sympatin, engagemanget och den
talrika förmåga hon har som gör kvällen super! ;)
<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

HATAR Människor som inte kan parkera bilar!!



Ja för jag har ju sånna problelm med att prata med dej.

Det är alltid lika underbart att få spendera dagar med dej hjärtat<3<3

2010-08-08 @ 21:12:54
URL: http://sarabajs.blogg
Postat av: Joelsv

Ja, faan jag som blev så glad.. eller vi båda bara "där måste det finnas en plats". Så står den jäveln på tvären :O hahaha,

detsamma - även om du inte kommer ihåg när vi ska göra de ;) <3

2010-08-09 @ 13:50:01
URL: http://joelsv.blogg.se/
Postat av: Anonym

älskar dej med snutte plutten :D <3<3

2010-08-10 @ 23:05:12
URL: http://sarabajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0