Blogg listad på Bloggtoppen.se

Underbara Super Sara

En dag med Sara någon gång ibland är inte helt fel. Hon kom hit och vi började prata direkt som ett par gamla tanter som inte setts på evigheter. Men det är en stor fördel när man inte ses för ofta, att det finns så ofantligt mycket att berätta eller dela med sig utav. Efter en liten snackstund (inte chips utan prat ;D) så bestämde vi oss för att åka in till Kalmar och gå på Maxi. Blev där en liten matbit som bestod utav fylld pasta och tomatsås, riktigt god faktiskt. Men är inte så mycket för ostfylld pasta. Har inte riktigt smakat någon fylld pasta som fallit mig i smaken nu när jag tänker efter… Det blev även en hel del inhandlande, tacos stod på menyn ikväll för ovanlighetens skull! Haha.


Efter det kom vi hem (käkade massa godis i bilen och ”dansade” till Benny Benassi’s låt Satisfaction – grymt bra för övrigt, lägger kanske upp en och annan videosnutt senare) och dippade chips samtidigt som vi gjorde iordning tacos och sedan satte vi oss vid köksbordet med ännu mer på tungan än vad vi trodde. Det är inte så ofta bordet kommer till användning där ute, är nog Sara som är bland de få som jag sitter med där… Hmm... lustigt! Blir väl så när man alltid ska kolla på film samtidigt som man äter, måste ändras på!

Efter maten och en massa trevligheter så placerade vi oss i vardagsrummet och pratade ännu mer. Ett bra avslut på en bra dag! Mycket sagt, ingenting glömt! (så brukar jag aldrig säga, men det var på tiden att ändra uttrycket lite – ”Ingenting sagt, ingenting glömt”)

En sak jag kom att tänka på nu när jag skriver detta är hur många olika sätt det finns att äta tacos på... 


Kommentarer
Postat av: badguy :D

ahaha de ja vet är då att man tar o doppar o fyller den o käkar saken? ahahaha hur svårt kand e va liksom :D hahah <3

2010-08-11 @ 20:52:40
Postat av: Mariam :)

Som ett svull haha! x"D

2010-08-11 @ 21:11:16
URL: http://mariamdelyx.blogg.se/
Postat av: JoelSv

Haha era båda sätt låter asbra ;D

2010-08-11 @ 21:13:47
URL: http://joelsv.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du vet mitt sätt xD<3

2010-08-12 @ 12:43:30
URL: http://sarabajs.blogg.se/
Postat av: JoelSv

ja det är klart, va lata alla är som inte orkar förklara ;) <3

2010-08-12 @ 20:56:46
URL: http://joelsv.blogg.se/
Postat av: Vegardnatalie

Excellent site. Well done. Seen that done for the people. I invite you to visit my site.

2011-05-18 @ 10:31:14
URL: http://vegardnatalie.blogsmall.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0