Blogg listad på Bloggtoppen.se

Carolina A

Kommer ihåg att jag drömde inatt, om jag att skulle åka utomlands (äntligen) tillsammans med Carro eftersom vi pratat om det så länge. Först åkte vi flyt, och det var väldigt tomt och skönt men vädret utanför var inte så mysigt. Åska och regn gjorde till och med den modigaste man lite knäsvag! Sen helt plötsligt så befann vi oss i en buss... Som åkte genom det regniga Spanien, och vi funderade precis varför vi valde att åka hit? (Faktum är att vi inte har funderat på att åka dit alls - men det kanske är ett kall? ;)) Sekunden därpå så slirade bussen av vägen och dök ned i någon sorts vallgrav vid ett stort monument. Jag hoppade ut innan, men Carro följde med bussen... Då vaknade jag... Men du ska veta att om det hade varit på riktigt eller om drömmen hade fortsatt så hade jag dykit i och dragit upp hela bussen för din skull! :)

En annan dröm jag hade igår, eller i förgår kanske till och med var... En av de värsta drömmarna på länge, förutom den om Carro. Men jag har två fobier, kanyler och... Du kommer ihåg att jag skrev om en läckande konserv här i veckan? Ja den återkom i alla fall i min dröm och spökar hos mig. Men denna gång så öppnades den, eller snarare sprack i min hand och en massa maskar/larver föll ned på golvet och på mig. Nu lär jag nog aldrig kunna äta någonting igen…Jag drömde nog den värsta drömmen på länge inatt. Du kommer ihåg att jag skrev om en läckande konserv här i veckan? Ja den återkom i alla fall i min dröm och spökar hos mig. Men denna gång så öppnades den, eller snarare sprack i min hand och en massa maskar/larver föll ned på golvet och på mig. Nu lär jag nog aldrig kunna äta någonting igen…



Du är underbar!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha, ja men du kanske de;)

Sov gott själv ;D

2010-12-03 @ 18:02:00
URL: http://yessicaas.blogg.se/
Postat av: SingelTjejen

Kör igång "dagens blogg" igen

Va med om du vill :)!



Puss

2010-12-03 @ 18:26:30
URL: http://mariamdelyx.blogg.se/
Postat av: therese

svar: hejsan! Förlåt för segt svar, men jag mår bra. Och jag gav julkalenderns försnack en chans sen gick jag därifrån. Vad tyckte du om den? =)



förövrigt kan du delta i mina två tävlingar genom att klicka på kategorin 'blog contest'! =)



kram

2010-12-03 @ 19:01:31
URL: http://tsundin.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sv: Hej, det är bara bra här. Med dig då? :)

2010-12-03 @ 19:43:59
URL: http://sandrachristinajohansson.blogg.se/
Postat av: Ida

SV: Hallå där! Haha, nja.. Julkalendern är inte riktigt min grej. Har du kollat nåt på den då? ;) Kramar!

2010-12-03 @ 20:40:05
URL: http://idabjelkert.blogg.se/
Postat av: LINDAVIOLA!

sv; Det är bra, sjäv :)?

2010-12-03 @ 21:29:55
URL: http://lindaviola.blogg.se/
Postat av: josefine

Hej!

Mitt bloggande har varit rätt segt ett tag,

men nu är du välkommen in igen.

Se tillexempel en helt fantastisk men vanlig dag i min skola.

2010-12-03 @ 23:06:18
URL: http://tthisisourlife.blogg.se/
Postat av: Anonym

gud vilken fin bild på carro!

2010-12-04 @ 01:10:17
Postat av: Cärrooow

Haha ja de kan man ju fråga sig varför i helskotta vi åkte till ett regnigt land då vi skulle sola och shoppa :D men naw snutteplutt! kan verkligen se dig som stålmannen eller nått liknande som kommer upp flygandes med bussen över huvudet och det ser ut som en barnlek för dig för du e starkare än starke-adolf! en redig hjälte, du kommer för evigt vara min hjälte. Du gör mig glad, du gör mig ledsen men snabbt glad igen, du ställer upp du lyssnar du hjälper, du finns där i vårt å torrt. Vem behöver en man när man har Joel! <3

2010-12-05 @ 22:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0