Blogg listad på Bloggtoppen.se

Destination Stockholm

Nu var det dags för ännu en tidig uppstigning och resa. Ställde min klocka på 06.30 för att komma upp i tid och hinna packa samt äta frukost i lugn och ro. Tror du jag snoozade? Haha självklart! Ställde först om den på 07.00, sedan snooze, snooze igen, ställa om klockan på 07.30, snooze, ställa om till 08.00 – låg och drog mig en stund och nu är jag uppe! (Klockan är 08.35). Då anser i alla fall jag att det är hög tid för speedpacking (nytt ord till orboken ;)), frukostspeeddejt med mig själv, göra en matlåda till resan och sedan kanske klä på sig lite om det ska vara himla nödvändigt… Ja vi får väl se! Vi hörs säkerligen om en liten stund när jag sitter på bussen.

 

(Kanske syns hur seriös jag är? ;))
Hej på dig så länge!


Kommentarer
Postat av: silverminken göran

Speedpackning låter ju sjukt bra! haha



Asså hur kan du äta denna vidriga vintervita choklad?? Den smakar ju typ gammalt/papper haha :D



Hoppas du inte tappar bort dig själv i Stockholm :)

2010-12-19 @ 12:07:54
URL: http://viictoorgustafsson.blogg.se/
Postat av: josefine

HALLÅ DÄR!

Läget? :)

2010-12-19 @ 14:36:40
URL: http://pinksnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0