Blogg listad på Bloggtoppen.se

Nyårsmorgon

Bland alla fina julhälsningarna och gottnytt år önskningarna hittade jag även detta…

 

 


 

Jag undrar vem det kan vara ifrån…

 

 

Tack till alla som önskat mitt God Jul & ett Gott Nytt år! Hoppas verkligen ni får ett minst lika roligt avslut som jag kommer få, samt början på det nya året. Men då återstår bara frågan hur du firar. Firar du att det gamla året är över eller att det nya ska börja? Vad är värt att firas?


 

För min del blir det båda alternativen. Är så glad över att detta år är avklarat och det är dags för det nya med allt som det tillför. Ska plugga klart handels och serviceutbildningen som jag går nu, praktisera och sedan söka till en ny skola hade jag tänkt. Efter det lär det nog bli fullt upp!


Kommentarer
Postat av: Bboo

Det är ju från mig till dig!

Ett hjärta och en ros till det finaste på våran jord.

Kärleken till dig har jag kvar och den lär inte försvinna, därför jag hoppas att du den åter vill finna.



Det som står i kortet är så som det är.

Jag saknar dig och kommer att fortsätta att göra det vad som än händer

Jag tror och hoppas på ett nytt år för dig, ett nytt år för mig och ett nytt år för oss. <3

2011-01-01 @ 08:11:12
Postat av: josefine

Hej!

Sorry för segt svar! Hoppas allt är bra! :)

Kram!

2011-01-02 @ 17:25:02
URL: http://pinksnow.blogg.se/
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Åh vad mysigt det såg ut! :)

2011-01-02 @ 22:54:38
URL: http://adaras.se
Postat av: Beatrice

Gott nytt år :D

2011-01-03 @ 05:46:30
URL: http://beahedvind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0