Blogg listad på Bloggtoppen.se

Peppar peppar ta i trä

Denna dåliga dag ska äntligen få sig ett bra avslut! Med råge på allt så fick jag en glasbit i foten precis innan jag skulle borsta tänderna… Så nu är det faktiskt dags att vända på detta dåliga till något bra – sängen nästa!

 

Imorgon blir det i alla fall trevligt med julklappsletning i Karlskrona, en god middag och förhoppningsvis lasergame! Så det ser jag fram emot istället för denna bedrövliga dag… Kan åtminstone tillägga något positivt vilket är att serviceundersökningen som jag och Emelie gjorde idag gick superbra, och jag är jättenöjd med resultatet.




 


Kommentarer
Postat av: ramhalka

Hela karlskrona var fyllt med folk som letade julklappar idag kändes det som xD haha = )

2010-12-11 @ 21:08:43
URL: http://ramhalka.blogg.se/
Postat av: Beatrice

vad gör du ?

2010-12-15 @ 14:54:51
URL: http://beahedvind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0