Blogg listad på Bloggtoppen.se

Söndagslyx

- En hel dags hysteri avslutas på bäst med Söndagslyx!

Hemma efter en heldag där jag och min bror varit ute och yrat ibland tusentals shoppingsugna människor denna mellandagsrea. Är faktiskt lustigt hur mycket folk som kan få plats i en hel butik på en och samma gång, men vet man vart man ska gå och kan klämma sig emellan de mest galna personer så hittar man säkerligen en hel del fynd! Mina kap blev följande: två skjortor från Carlings, Parfym, Shower Gel, After Shave & Deo stick från Parelle, väska/iphone-fodral från MQ och sedan avslutades detta med en välbehövlig och förtjänad middag på Zorbas. Helgbuffé alltså, efter middagen blev det även fika och plugg. Har blivit en seriös skolpojke nu och är väldigt nöjd över att ha kommit över den ”tråkiga” ribban som jag la framför mig förr. Där jag inte tyckte om skolan eller det som hade med den att göra. Saknar både gymnasietiden och högstadietiden och allt det som hör till, uppgifterna, gemenskapen, klassen och äventyren.


 


Såg en hel del snygga saker idag också som jag förmodligen kommer kolla lite extra efter om de hamnar på rea. Till exempel en riktigt snygg väska ifrån NN.07 – det såg nästan ut som… eller tänk att du käkar en massa tyg och skinn tills du blir så mätt och sedan spyr du upp allt igen, där har du väskan från NN.07! Såg ut som en klump med skinn, låter inte direkt så tilltalande men jag lovar dig att till och med du ser dubbelt med denna framför dig. Mitt iphone-fodral därifrån hade tyvärr inte kommit ännu… Hade tydligen varit slut på lagret sedan augusti. Hoppas på innan nyår då! Kan ju vara snyggt att slänga omkring på den på festen! ;) Lite fler saker som jag behöver inhandla är bland annat en badrumsmatta, papperskorg, datorfodral och necessär… Dags för jakt snart igen!

Nu ska i alla fall kvällen och veckan avslutas med dunder och brak, det blir nämligen huvudmassage, dusch och ta oskulden på YSL-produkterna, ansiktsmask (Dermalogica skin prep scrub, special cleansing gel och active moist), film, mörk choklad och en kopp te på det! Man får faktiskt ta hand om sig själv och skämma bort sig lite extra på söndagskvisten tycker jag allt. ;)




Ps.
får inte glömma champagneglasen till nyår heller…

 


Kommentarer
Postat av: Joel

detsamma :D

2010-12-26 @ 21:05:27
URL: http://joelbjurholm.blogg.se/
Postat av: anna

blev en lyckad shoppingtur för dig

2010-12-27 @ 11:08:44
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/
Postat av: Elina den fina :P

God Jul, hoppas du fick allt du ville :P Tänkte bara inflika att du börjar likna blondinbella i ditt sätt att blogga, "vardagslyx" är så henne upp i dagen ;) Får ses snart igen :)

2010-12-28 @ 11:50:07
URL: http://ninsae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0