Blogg listad på Bloggtoppen.se

Hjaerta

Sitter för tillfället och lyssnar på One Republic’s nya låt "All the right moves" (riktigt bra) och pluggar lite kulturhistoria samtidigt. Blir en ovanlig måndag idag med skola från klockan 10.00 till 15.30, eftersom jag alltid bara brukar ha en lektion. Massvis med Monet och Van Gogh så vill säga.


Gårdagen, var superbra! Blev väldigt överraskad när Marika steg in genom dörren med en bukett blommor, paket och ett fint alla hjärtans dag kort! Vi hade myskväll tillsammans med filmen "Valentine", vilket var väldigt passande ;) och Tacos. Efter maten blev det fika med daim-muffins och te. Eget recept! :) Efter mycket blippande och pausande i filmen så hade vi äntligen sett den klar också. Inte lätt när man ska åka till Göteborg snart och har tusentals idéer och förslag på vad vi ska hitta på! (även hinder också…) kommer bli riktigt, riktigt roligt. Var länge sen både hon och jag fick hitta på någonting tillsammans, så det ser jag mycket fram emot. Har till och med skrivit en "att ha med mig"-lista, som kanske kommer upp här vid ett senare tillfälle!


Tills dess önskar jag er en fortsatt trevlig dag, med mycket arbete och stress! Och även välkommen till min nya blogg som förhoppningsvis kommer uppdateras lite då och då. För er skull! ;) Ciao!




Tackar Marika för denna bukett! ♥


Kommentarer
Postat av: patricia

fin blogg joel!!:D ha massa kul i gbg ;)

2010-02-15 @ 23:24:44
Postat av: Daniel

schysst blogg joel, ha det nice i götet döe! ;)

2010-02-15 @ 23:54:59
URL: http://detharedandicobooi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0