Blogg listad på Bloggtoppen.se

TYSK PORR?

Jag blir så trött på idioter som ska hålla på att kopiera ens bilder och lägga ut dem på andra sidor. Är säker på att det är så många frågor om mig och "mitt liv" kommer up.



Tycker folk som är så osäkra på sig själva kan börja leva upp till något som inte rör sitt yttre - om det nu är där bristen sitter.

Även att communitys som bilddagboken, (Lunarstorm), Facebook och nu i detta fallet hyves.net (tysk porrsida?) kan förstärka sin säkerhet så folk slipper denna falska idiotin!

Kommentarer
Postat av: Willepille Lingonsnille ;*

Lovely! Vem till inte förknippas med en Tyskporr Sida?! :O ;)

2010-02-23 @ 02:03:18
Postat av: Benjamin

Förstår inte varför någon skulle vilja kopiera ditt face... de är nog inte för att de tycker de själv är fula utan för att de vill bli fula. Du har snygga kläder men borde gå med rånarluva

2010-02-23 @ 06:56:15
Postat av: Göte

Sjuka människa. och communitys borde inte ha så svårt att förhindra bildstölder och dyl.

2010-02-23 @ 11:31:21
Postat av: Jenn

Anmäl!

2010-02-23 @ 11:59:35
URL: http://lyckost.blogspot.com/
Postat av: JoelSv

Det borde jag!

2010-05-26 @ 11:25:28
URL: http://joelsv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0