Blogg listad på Bloggtoppen.se

Femton och ett halvt

Oj, snacka om att vara sjusovare… Gick och la mig för att vila igår vid klockan 19.00 ungefär (lite tidigare) för jag var så himla trött. Trodde jag skulle sova 1-2 timmar kanske, men jag vaknade nu! 10.30 öppnades mina ögon för frukost och uppstigning, hur gick detta till? Hade ett uppehåll runt 4.47 då jag vaknade och skickade iväg ett par sms, snöt mig, var på toa och sedan somnade som en stock igen – ingen idé att gå upp då eller? - [Så ja - helt rätt, femton och EN halv ska det vara! ;D]



Ser att det är fint väder ute nu så ska nog ta mitt pick och pack och bege mig mot de gröna slätterna för lite solning, kanske badning om det hinns med? Carro kommer ikväll med – ska bli riktigt kul att ses igen. Hon kanske vill bada? Grilla ska vi nog i alla fall göra (det gör vi alltid) så ja, lite saker finns det att hitta på! Måste nog plocka iordning lite i lägenheten med, ser ut som ett bombnedslag sedan hon vad här sist…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0