Blogg listad på Bloggtoppen.se

Melodifestivalen 2008 - 2009 - 2010





Lite nostalgi att tänka tillbaka på låtarna jag haft med i skolans Melodifestival och märka utvecklingen. Inte bara från videorna utan utanför också. Känns bra och jag är riktigt nöjd :D

2008 - Keep Holding On: En ballad jag skrev, tyvärr så går låtens BPM lite för snabbt, men det märks kanske inte? Ska egentligen vara en ballad som sagt.. vet inte vad jag ska kalla det här? men Keep holding on! (Mamma gillade den iallafall)

2009 - Weak: Lite mer klubbmusik, med dunka dunka och härlig bas. Tyvärr hörs inte det på inspelningen (eller i lokalen heller för den delen...), och inspelningen är bara utav halva låten. Lite tråkigt men lägger nog ut hela mixade låten på youtube snart, look out!

2010 - When Love Is Taking Control: Ännu mer klubbmusik och lite sirener med i bakgrunden! Härligt va? Det tycker jag iallafall, och denna gången blev det näst intill perfektion! Synd att DU inte var på plats ;)

Kommentarer
Postat av: Ida

Förlåt då :P Men jag kunde ju faktiskt inte ;) hehe..

2010-06-03 @ 10:15:50
URL: http://idarvidsson.blogg.se/
Postat av: JoelSv

Det ska du få fan för ;)

2010-06-03 @ 19:36:31
URL: http://joelsv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0