Blogg listad på Bloggtoppen.se

Åskviggen eller Farsan?

Sitter just nu hemma med en varm kopp choklad i handen.. Och pratar lite nödvändigheter med Marika på Msn, om skolan, jobb, framtiden etc. Kommer fortsätta med det senare - eftersom hon är duktig och ska plugga nu. Lyssnar även igenom sveriges melodifestival som jag inte hört tidigare.. den är ju inte så bra? Kanske 2-4 låtar som är okej. Men ingen som jag direkt fastnat för. Fast har några kvar att lyssna på så vi får se om jag ändrar mig. Annars så får jag nog önska sverige lycka till med det de kommer sända in till eurovision! Om det fortsätter så här så lär det nog inte gå bättre än förra året.

Blev en hel del snack om Marika och jag skulle på bio ikväll också.. Men vet inte riktigt vilken film vi ska se. Antingen så blir det Percy Jacksons berättelse om åskviggen eller Farsan.. ? (Fast jag ville se Alice i underlandet! ååh dumma Marika som inte gillar sånna filmer.. bra filmer ;P) Känns ändå som om Åskviggen är med "Bio-vänlig" och mer tuffa effekter och bas som skårrar i stolarna :D men är lite sugen på en komedi ändå.. och Farsan verkar vara en höjdare (är Josef Fares som gjort den så..). hmm.. Åter till detta senare! Nu ska jag dricka min kopp medans den fortfarande är varm. Blir förhoppningsvis plugg för min del.


 


Kommentarer
Postat av: Madsmarlene

just started reborning and just hooked on as much info as poss; thank you

2011-05-18 @ 13:46:18
URL: http://madsmarlene.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0