Blogg listad på Bloggtoppen.se

Frack, Ja tack!

Nu är den äntligen beställd och testad, fracken som jag ska ha på balen i maj är riktigt fin! Blir traditionellt och kör på svart och vitt, precis som jag nämnt tidigare. Så jag köper flugan, skjortan och gördeln så jag kan använda de vid senare tillfällen om det skulle behövas. Visserligen tycker jag det är lite tråkigt att alla som har frack kommer se ungefär likadana ut, eftersom de är sydda på samma sätt (gillar inte att byxorna är så stora, men visserligen är det så det ska vara så jag får ge mig ;D). Hade tyckt det vart roligare om vi kunde sytt in benen lite (fått den där speciella passformen och inte se ut som alla andra med frack), och kanske fått den mer efter min kropp. Men jag är jättenöjd! Både mamma och Marika tyckte att jag blev riktigt stilig i den, så högre betyg kan jag knappast få! Det slutliga testet får bli balen, hoppas hoppas att inte så många kör på svart och vitt eller frack över huvud taget! (Även om svart & vitt tydligen ska vara modernt i år?)


(Nu är frågan om jag ska köra på gördel eller vit väst? hmm...)

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan vad sexig du är... mums vill smaka på dig

2011-05-18 @ 17:48:43
Postat av: Anonym

du vet väll att man inte har gördel till frack?

2011-07-15 @ 22:17:48
Postat av: JoelSv

"Anonym" - Det är faktiskt så att det är 2011 nu, (2010 var det när jag skrev inlägget) - mix and match är hetare än någonsin och man väljer lite själv vad som faller en i smaken. Jag valde väst istället för en gördel eftersom jag tyckte det var snyggare. Men gördel var ett alternativ eftersom även det passade väldigt bra till. Kul att folk aldrig kan förstå hur trenderna svänger i dagens samhälle och alltid försöker hitta brister hos andra. Skoj att du läser min blogg iallafall! mwah :)

2011-07-27 @ 12:13:59
URL: http://joelsv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0