Blogg listad på Bloggtoppen.se

Melodifestivalen 2010

Har lite funderingar på en låt som jag ska ha med i skolans melodifestival i år.. (eller om det blir fler än en?) Återstår bara att se om den blir som jag har förväntningar på att den ska bli. Kanske lägger ut ett litet klipp senare!

Kunde som sagt inte sova något vidare i natt, och somnade kanske inte förrens tidigt i morse.. Vaknade tidigt också så är inte direkt pigg på livet idag. Men det är taco-kväll med Marika idag så det kan ju bara bli bättre! Blev ingen skola idag heller på grund utav detta, blev mest en dag för mig själv hemma och tänka igenom massa saker och fundera ut varför jag får sånna här ensamma dagar? det är inte direkt så att jag har vänner som inte ställer upp för mig, för det gör de verkligen. Kanske behövs något mer? Fast det tror jag inte heller riktigt på, är nöjd som jag har det och allt jag har. Kan knappast bli bättre. (Med vissa undantag). Återigen till låtarna som jag gör.. men drömmarna lever vidare! :)

Vet inte riktigt om jag ska köra "mitt race" i år igen som förra året? Då jag sjönt "Weak".. Publiken verkade ju gilla det och lärarna var positivt överraskade. Så en typisk schlagerlåt kanske bara skulle kännas helt fel. Jo det skulle det - det är inte jag. Så det får bli en överraskning helt enkelt! Tror att jag har både det ena och andra som kan förvåna i år! ;D
 



(Lyssnar även på "Chris Brown - For Ur Love" stup i kvarten nu, den lyckas alltid få mig på andra tankar! Bra när det är fest och när man inte mår som bäst ;D)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0