Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skönheten & Odjuret

Idag har det varit väldigt hetsigt och stressigt, med tanke på att det är bal om kanske 2 månader - så har min ”brud” lite stressbesvär (humörsvängningar nästan ;D) och måste ha tag i en klänning NU! (vilket jag förstår, eftersom alla andra i princip har fixat sina) Men då var det ju färgerna som sagt, som i sin tur blev ett litet problem… Jag funderade över Vinröd/blodröd (rätt vanligt, men snyggt) eller mörklila (estetfärgen) från början.. Men det tyckte inte hon skulle passa till hennes hårfärg eller var det var, så jag fick tänkta om.


 

Har nu bestämt mig lite för antingen ljusblå/himmelsblå eller ljusgul (Skönheten och odjuret-gul) eller i sista fall (även väldigt snyggt och simpelt, men dock väldigt vanligt och ”tråkigt” – man vill ju sticka ut lite) svart & vitt, men det känns som om fler andra kommer köra på det. Fast hoppas på att inte så många kommer ha frack, utan kör på kostym istället så kanske man får vara lite ensam med det! Fast det är ju rätt populärt det med, vi får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0