Blogg listad på Bloggtoppen.se

Sömnlös..

Klockan är strax 4 och jag har fortfarande inte fått en blund i ögonen... Pratat lite i tele och vridigt och vändt på mig själv men det fungerar inte.. Vad är det som händer egentligen?

Är skittrött, men kan inte somna.. slog precis i huvudet och foten (eftersom det är så mörkt här inne) så det dunkar på rätt bra det också! haha. Lite skönt ändå att känna att man är singel och bor ensam så man kan göra vad man vill så här dags (nästan, och inget snuskigt nu! ;D). Funderar på att somna till någon film, men vill helst inte sova i soffan.. orkar jag vrida TV:n tror ni?..
 


Bjuder på dessa två bilder från ungefär samma tid på dygnet,
när jag och Marika var i Göteborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0