Blogg listad på Bloggtoppen.se

The Lovely Bones

Sitter just nu och njuter av lugnet efter igår tillsammans med Carro. Känns riktigt skönt att ha en ”dagen efter”-dag idag och bara slappa med massa bra filmer och god mat. Massvis att äta! Blev en tidig morgon (mot alla odds, med tanke på hur sent det blev inatt) med många trötta och sura miner, Adrian var fortfarande kvar och mådde inte helt okej om man säger så (Han kräktes precis utanför min dörr och på mina skor, vilket var lagom kul). Blev rätt mycket igår! Haha


 


Adrian åkte väl hem runt ett, halv tvåtiden så efter det har vi bara suttit i soffan och kollat film, samt melodifestivalen (vilken suger så lär inte gå in mer på det…) som vi stängde av efter en stund. Blev efter det filmen ”The Lovely Bones”. Kan inte säga så mycket mer om utan att avslöja vad som händer i den. Men det måste jag säga, att det är nog en av de bästa filmerna jag sett på länge, kanske till och med över huvud taget. Bra skådisar, superbra handling, vackra scener och bra effekter. Kan det bli bättre? Till filmen dukade vi fram till middag, där vi åt marinerat kött, pommes, sallad och tzatsiki. Efter det blev det film-mys med choklad, mammas hembakta kanelbullar (de godaste du kan äta!), kokosbollar (Blä! Men tryckte faktiskt i mig en) och te med honung. Så vad kan toppa det här bättre om inte en god natts sömn? Ser att Carro ligger med rumpan i vädret och ansiktet nerkört i kudden redan…

 

Jaja, jag får väl släcka ner och sova nu då…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0