Blogg listad på Bloggtoppen.se

Välkommen till Medina*

Efter det hetsiga sportlovet (som jag kallade det…). Är det dags för skolstarten igen, blir en mjukstart med endast en lektion idag. Mellan klockan 14.40 och 15.30 kommer vi ha ensemble och förmodligen ha skitkul med udda instrument igen! (Det tycker vi om) Ska bli  mycket roligt att träffa de saknade på skolan, även om det bara var en vecka sen vi sågs sist.

 

Efter detta blir det en myskväll tillsammans med Marika herself (http://Marikoo.blogg.se), och då lite film, prat och mat förhoppningsvis (om hon får äta idag). Om jag inte skulle fotograferas idag? Får prata med Becca om det när jag kommer till skolan. Hoppas även på att kunna ta upp naturboken lite extra idag så jag kan beta av lite… Det är snart dags för studenten och massvis med saker att fixa och dona med innan dess! Ska skriva en massa oönskade önskningar J

 

Med Medina i lurarna avslutar detta blogginlägg och är säker på jag att vi hörs senare ikväll. om jag inte fastnar alltför mycket i böckerna som sagt, men det är nog ingen fara!





Jag kan fortfarande inte bestämma mig för om jag tycker den nya versionen av "Kun for mig" (You & I) är bättre eller sämre än originalet? Även om jag lyssnat sönder den danske versionen så känns den engelska ny på något sätt.. hmm.. får lyssna några gånger till och känna efter!

Kommentarer
Postat av: Krille

Hon är bra ju! Du har bra musiksmak..

2010-03-01 @ 22:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0