Blogg listad på Bloggtoppen.se

Det nalkas toppendag!

Sitter nu hemma hos mina föräldrar och känner på mig att detta kommer bli en superbra dag! De fyllde ju år igår och jag och min bror fyllde i förra veckan, så det våras för lite kalas (efterlängtade tårta, vart är du?! ;D). Efter en lyckad kväll igår så tror jag knappast att det blir sämre. Kom hit runt femtiden och gjorde oss hemmastadda (Marika och jag - http://Marikoo.blogg.se), efter det så var det middagsdags. Åt grillspett som mor min hade stått och lagat, Mums!

Därefter gick vi ut en runda, jag vet inte hur långt men kanske 4 km? 5? Det spelar ingen roll, men roligt var det. Pratade en massa och hade riktigt kul under tiden så det var.. kul?! ;P När vi kom hem så plankade vi oss framför min dator och såg på film. En lyckad dag, med en lyckad kväll! Det enda som inte var så lyckat var väl natten, inte så mycket sömn för min del (fick nämligen ligga på en madrass på golvet... hm...) och att min telefon la av helt plötsligt efter halv elvahugget? Vad är det för fel på iPhone ibland?! Försökte få igång den flera gånger men det funkade inte, men i morse så gick det äntligen och smsen föll in som duggregn över sahara. Typ 3 droppar alltså...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0