Blogg listad på Bloggtoppen.se

Dukat till långbord!

Nu var det roliga överstökat, vi var ungerfär 15 personer som åt och hade det riktigt trevligt ute i "stugan vid vattnet".

Folket började komma runt tre -halv fyratiden och då umgicks vi mest och minglade lite. Alla kom som en våg så det kändes lite dumt när alla skulle stå och trycka emot väggen på altanen, men det gick. Sam och Jenny kom först såklart, och utav dem fick jag äntligen min efterlängtade bok! (Kan ni gissa vilken?!) Så nu lär det bli en hel del sena kvällar för min del, om det inte blir så att jag sparar den till en spännande sommar? Ja vi får se. Efter de så kom resterande gäster, farmor, farfar, Lotta, Kjell, Johanna, Malin, Mats, Isak, Ia, Lasse och lille Sid var ju också med. Mamma, jag, Paul och Marika fick tacka och ta emot dem as they staplade in ;D




Strax därefter, runt femtiden ungefär så var det dags (ja då var det dags) för smörgåstårta. Mammas hemgjorda smörgåstårta (det är inte mycket som slår den kan jag tala om) och sedan fika. Blev en speciell tårta (som jag inte kommer ihåg vad den heter...) hörde jag någon säga under kvällen haha... Med en blandning av maräng/sockerkaka och sedan bär med grädde emellan. Smakade inte fel iallafall, och den hamnade helt rätt i kistan!

Runt sjutiden så började folkmassan förtvina lite, några av gästerna skulle åka hem och resten av oss fick roa oss på egen hand. Och det gick väldigt bra det med, mätta och belåtna som vi var. Nu sitter jag hemma med datorn i högsta hugg för ett nytt blogginlägg, och det håller det på att bli också. Rätt mycket att säga och sammanfatta kort, men det går väldigt bra det med. Nu väntar disken på mig och en hel drös av presenter och paketer (som ska packas upp och läggas in, och flyttar runt och hållas på med)! Hinner nog plocka och städa lite i lägenheten med, kanske renbädda...

Är iallafall supernöjd med allt jag fick och kommer lägga ut biler och så på bloggen framöver.




SÅ TACK ALLA SOM GJORDE MIN DAG!
OCH FÖR ALLA FINA PRESENTER
OCH PAKETER
OCH KOMMENTARER
OCH HÄLSNINGAR
OCH ÖNSKINGAR
OCH...
OCH...
OCH...

TACK :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0