Blogg listad på Bloggtoppen.se

Makedonien 2011?

Märtha [http://Philipssons.blogg.se]:
Ett ord: MAKEDONIEN! :') (Nej, jag har inte gett mig än. Satt uppe till tre inatt och bloggade om den låten. Haha). Åh, I love it :) Fortfarande arg att den inte klarade kvalet. Morr

Svar:
Nu får du ett alldeles inlägg riktat till bara dig! Känn dig hedrad! ;P

Ja men du, ska vi inte ta och bänka oss framför er boxer och ha en egen liten melodifestival då? Vi kan rösta bara du och jag och man får lägga hur många röster man vill? (Låter det OK? Men alla måste vara skriftliga ;)) Sen kan vi lägga rösterna i en hatt och blanda och skriva på någon fin griffeltavla, ett streck per röst. Låter väl som en finemang idé? Eller så kan vi lägga i några länders namn och bara lotta. Lite myspys sådär, chips och dipp kanske? haha

Jaja, nog tjatat om de. Men jag tycker som jag tycker just nu, men kanske förändrar mina åsikter med tiden som sagt. Och någon lista som du vill ha på min topp 10 - (har inte lyssnar på alla bidrag så noga) får du nog vänta lite på! Tyvärr ;D Nu ska jag diska och sen gå tillbaka till skolan igen.




Kommentarer
Postat av: Märtha

Åh ett helt inlägg, ja nu blev jag faktiskt lite hedrad! :p

Haha det där lät nästan som en idé i min smak! :) Tur att det finns en eurovisionfantast som man kan lita på i alla väder! haha

Ja jag väntar på din top-tio. Men den måste vara färdig innan det börjar imon, annars gills den ju inte!;) Själv dunkar jag Makedonien för fulla muggar! (Fråga mig inte varför.. jag ska ju alltid falla för de konstiga låtarna ingen annan ser tjusningen i. Menmen det är väl en positiv egenskap det också) haha

2010-05-26 @ 18:32:04
URL: http://philipssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0