Blogg listad på Bloggtoppen.se

Melodifestival

Är nu hemma på en snabb vändning efter skolan och ska äta innan det är dags att dra dit igen. Det är nämligen dags för tvåorna på skolan att ha sin Melodifestival och det ser jag väldigt mycket fram emot! Känns skönt att enbart bara hört en utav låtarna som är med (blir mer spännande så) - Har hört Saras, vilken är jättebra (Victim for hire). Så det ser jag fram emot!


Däremot hände en sak idag som jag inte hade sett fram emot, men som jag visste skulle hända... Hatar nämligen plasten på min iPhone för tillfället. Den ska ju inte lossna om man bara lägger ner mobilen i fickan! Men tydligen fick den för sig att idag var det dags och då fastnade en hel hög med damm på baksidan så den ser bara begagnad och smutsig ut. Dags att ta bort den kanske? vågar jag det...

Ja, lets give it a try!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0