Blogg listad på Bloggtoppen.se

Myspys

Sitter och fryser i soffan, samtidigt som jag tänker tillbaka på en massa roliga tider… Tycker det är lustigt hur allt roligt bara svischat förbi så snabbt och nästan obemärkt, men består som ett avtryck inom mig och går att uppleva i ensamheten nu. Är lite sugen på att se på film med filt och något varmt att dricka. Ja så får det nog bli!


 
Öland tillsammans med Marika (Sommaren -09')
-
Haha denna bjuder jag på ;D


Marika ska ha förfest ikväll, så jag får se om jag går bort och säger hej en snabbis och hälsar på alla kändisar som ska komma! (blir nog en och en annan kram – kanske slipper frysa?) Var tydligen invigningen på Vallen i Kalmar ikväll så hon och några av hennes kompisar ska dra dit (tjatar jättemycket på mig också, men tror nog inte jag är så haj på det faktiskt!) Haha, hon försöker till och med bjuda med mig. Ja vad gör man inte för kompisen? Tydligen gör jag ingenting just nu... men om hon tjatar lite till så kanske jag kan skaka lite rumpa på förfesten, Men inte mer! ;D

 

Hade för övrigt en trevlig kväll igår tillsammans med Marika, med tacos (tacos hela veckan! Yahoo! eller ja… lördag, söndag, tisdag i alla fall), skräckfilm och en liten runda i Torsås City.

 

Nu kokar säkert tevattnet över…

vill jag verkligen ha te, eller ska jag ta en kopp choklad?

Jaja, både filten och filmen kallar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Myse dig, snygging<3

2010-05-12 @ 22:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0