Blogg listad på Bloggtoppen.se

Julrumpa

Varje jul, alldeles för tidigt så är det hög tid för julbak a la JoelSv residens! Här bakas det högar av konfekt, kakor och andra smaskiga bakverk. Kommer till exempel aldrig glömma bort förra året då Carro och jag nästan bakade oss själva ut ur lägenheten haha. Det var onyttigheter från golvet upp till taket. Så nu är det dags igen, kanske får hålla igen lite tills några dagar innan jul så allt håller eller finns kvar över huvud taget… Så nu ska jag skrida i verket (bakverket haha) och börja med Daimfluffins (muffins med daim, lustigt nog ;)) och lussebullar! Det hoppas jag kommer smaka. För dig blir det nog enbart ögongodis, eller vem vet. Jag kanske kommer och knackar på eller får oväntat besök! ;)



Bilden innehåller kokostoppar, cupcakes, pepparkakor (faktiskt över 900 st…), lussebullar/katter, pepparkakshus, limetryffel, ischoklad, knäck, kolakakor, Carros mammas chokladgrejs och mycket annat!



Yum! ;)


Kommentarer
Postat av: Anneli

hejsna hoppas allt ee bra med dig:)? kramisar;)

2010-11-30 @ 15:08:09
URL: http://annelijeannette.blogg.se/
Postat av: SingelTjejen

Hejhej, sötis allt bra? :)

2010-11-30 @ 18:03:16
URL: http://mariamdelyx.blogg.se/
Postat av: Cärrooow

Det var heeeelt FANtastiskt! å lilla snigeln ;) haha vi bakade hela helgen från då jag kom och hela natten de va väldigt få timmar vi sov :P sen när allt va färdigt var det bara ut å lussa =) men de va för roligt å snacka om att man blev trött på peppakakor sen ^^ de va ju överallt! :D men kul hade vi!!! detta minne får vara i våra tankar tills då vi ses igen och bakar ännu mer! :P <3

2010-11-30 @ 18:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0