Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ringklocksterrorist

Var vaken till 05.00 igår natt kanske och gissa vem som kom och ringde på dörren klockan 11.00 om inte någon mindre än Kalmars inte så stora stolthet Maureka?! ;)

Var tydligen idag vi hade planerat att ses (vilket jag mycket väl visste om, men mitt sömnsinne gav inte precis med sig) så det blev snabb uppryckning, in i duschen, packa fort som attans och hjälpa henne lite med lägenheten! Eller tja, jag gjorde inte så mycket… Gav henne en skruvmejsel typ… haha, dags för damen att lämna Torsås och bege sig mot större breddgrader i Kalmar. Nu är min favoritgranne borta!

Efter det så åkte vi full fart till Kalmar och solade, handlade på Maxi och planerade resterande utav dagen. Tacos stod på menyn för ovanlighetens skull! Så det fick de bli, en myskväll med tacos, film och fika. För omväxlings skull så fikade vi innan maten och åt extra sent istället. Så fiffigt va? ;)

Filmen vi såg på, eller filmerna rättare sagt blev Harry Potter och halvblodsprinsen och Eden Lake. Eden Lake är en av mina absoluta favoritskräckisar och den är sååå hemsk! Förstår inte hur folk kan fungera som dem gör (Inte så olikt från vad man kan tycka om personer i det verkliga livet, men filmen är bara sjuk…). Skriver ett litet inlägg om den senare! ;) Harry Potter ville jag mest se för att friska upp minnet, var en del saker i dödsrelikerna som jag inte riktigt förstod på grund utav min guldfiskhjärna!

Ytterligare inlägg om filmerna kommer senare! :)

 Nu vill jag ut och leka i SNÖÖÖN! :D

 


Kommentarer
Postat av: Emma

sv: Jag mår toppen, du då? :)<3

2010-11-24 @ 11:36:06
URL: http://emmabjelkert.blogg.se/
Postat av: Malin Holst

sv: klart man har saknat dig ;D hur är det med dig idag då?

2010-11-24 @ 11:42:15
URL: http://talulah.blogg.se/
Postat av: Emelie

Det är ju så satans kallt!

2010-11-24 @ 16:27:52
URL: http://sunkish.blogg.se/
Postat av: fr

mke najs blogg snygging!

2010-11-26 @ 21:31:00
URL: http://fridaaow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0