Blogg listad på Bloggtoppen.se

Visste ni att

Joel hade en helt exceptionellt trevlig dag och kväll igår! Började redan på morgonen då det var hög tid för en stadig frukost, vilket det blev. Sedan bar det av mot datorn och söka jobb samt svara på lite mejl, Lunch/middag hos Marika, en massa snack och andra trevligheter. Skönt att få ut och röra på sig lite! (en promenad under en stjärnklar himmel igen ikväll kanske? Nej imorgon eftersom du ska på fest ikväll... glömde!)


Lite senare på eftermiddagen kom en väldigt speciell gäst hem till mig, kan ni gissa
vem? Ledtråd: ”Hennes mamma heter likadant som en känd svensk sångerska.”


Så ja, alla kan väl lista ut att det är underbara Märtha som körde hela vägen hem till mig igår. Så vi tog oss en kopp te och satt sedan inne i soffan och snackade till kanske klockan tio halv elva. Märktes att vi inte hade träffats på ett tag och att det var mycket att ta igen. Men nu är vi ifatt hoppas jag! ;D
Försökte även kolla på en film, ”The Devil” – men det var så dåligt ljud till och från så det gick inte så bra… Men blev väldigt positivt överraskad när det stod ”M. Night Shyamalan” i intro filmen, han är trotts allt en av mina favoriter! Det får bli en annan gång. Strax därefter så var det dags för henne att ta bilen och köra hemåt, jobb tidigt imorgon bitti som sagt.


Hoppas allt är bra med er och jag tackar Märtha (Hoppas även att jag inte avskräckte dig igår med tanke på hur mycket jag hade att säga... haha) för att ha lättat upp min kväll och gjorde så jag kunde sova gott inatt! Inga mardrömmar och hemskheter.



Visste ni att:
"Alla behöver lite mer Märtha varje dag?"


Kommentarer
Postat av: Marilka

JAG SKA PÅ SEEXPARTYYYYY TONIIGHT! FY FAN VAD SKÖNT DET SKA BLI!!

2010-10-05 @ 11:09:29
URL: http://marikoo.blogg.se/
Postat av: JoelSv

Det kan jag tänka mig, något du suktat efter i evigheternas evighet :) YAY*

2010-10-05 @ 15:20:48
URL: http://joelsv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0