Blogg listad på Bloggtoppen.se

Café - John Chris Coffee

Inte alls dumt för blotta ögat, eller?

Jag och mina två vänner var på jakt efter ett bra fik att sitta på och testade då detta till synes väldigt fina haket. Eftersom jag precis flyttat hit så tycker jag det är rätt roligt att testa nya cafeer och sätta lite omdömen. Så here it goes!

 

 

John Chris Coffe får inte ens 1 kanelbulle utav 5. Vet ni varför? Jo för personalen är otrevlig, ett gäng utländska killar (när jag var där) som ignorerar kunden för att han har skägg på hakan, platt bröst och basröst. En tjejkompis som var med mig beställde utan problem, när det var min tur så frågade han personen efter mig istället vad hon skulle ha. VA? Helt seriöst tänkte jag och frågade ”Är det Ok om jag beställer?” med en snäll ton såklart. Ingen respons. Då harklar jag mig och frågar lite högre ”Kan jag få beställa eller?”, samma där. Får be min tjejkompis att beställa åt mig eftersom jag inte orkar skrika och gapa hela dagen. Det går utan problem så jag får min muffin och Chai Latte.

 

 

*Muffins – Torr och smaklös.
Det vita kluddret på är bara
florsocker och prickarna
vet jag inte riktigt vad
dem ska föreställa.
Bananflugeavföring?

 

*Chailatten var bara smaklös,
mjölk right through.



Egentligen tror jag nog att det kanske var ett omen att jag inte skulle beställa något alls. Men envis som en åsna så gör man gärna det ändå. Så därför är det så lågt betyg på John Chris Coffe. Till och med lokalerna såg stulna ut… Oops!

 

Nedsuttna soffor, bleka filtar, guld och glitter. Försök till ”överklass” går inte hem här inte, dessutom med accessoarer i väggarna som de säljer samtidigt som dem driver ett cafe. Nehepp, det var ingenting för mig! Vet inte heller om bananflugorna som satt lite överallt hörde till inredningen och tänker inte gå tillbaka för att ta reda på det heller.

 

Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0