Blogg listad på Bloggtoppen.se

Café - Kófi

Mitt första besök på ett fik i storstaden sedan jag flyttade hit. Finns i princip ingenting att klaga på, hade nog turen på vår sida. Fick bra platser i fönstret där jag fick sitta ståtligt och blicka ut över allt folk som spatserade förbi. Jag som inte har någon TV hemma hade mer än roligt! Haha



Personalen var trevlig, tog sig tid och inväntade beställningar utan någon brådska alls. Stressen ville dem inte behålla inne på Kofi. Köpte mig en Chai Latte som smakade annorlunda, men på ett bra sätt. Har alltid gjort hemma själv med skummad mjölk och pulver. Den här var däremot underbart god! Eftersom det egentligen inte finns någonting att klaga på här så får Kofi 5 av 5 prinsesstårtor! Inte illa pinkat för första gången, kanske just är därför – men nu är ni favoriten so far.

Att det fanns eluttag i varenda vrå gjorde inte saken sämre. Små saker som gör skillnad efter en dag på stan. iPhone är inte den pålitligaste telefonen har jag hört! ;)




Nog om detta,
ses på Kófi allesammans!


Kommentarer
Postat av: anna

ser mysigt ut

2011-12-08 @ 08:03:26
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/
Postat av: browneyedgirl

Låter och ser väldigt mysigt ut =) Älskar kaffe...ha en skön dag! Kram

2011-12-08 @ 08:27:06
URL: http://blogg.mama.nu/browneyedgirl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0