Blogg listad på Bloggtoppen.se

En shoppingtur som heter duga

Precis hemkommen efter en tripp ute I Järfälla tillsammans med Alex. Har ätit lyxmiddag bestående av köttbullar, potatismos, brunsås och lingonsylt. Underbart! Var helt rätt placerat i kistan. Han hämtade sin nya telefon och efter det så kollade vi in en hel drös utav butiker där.
Var inne både på Whyred, Acne och Filippa K som exempel. Och gissa vem som blev frälst? Helt rätt, jag!

Filippa K sålde ut en provkollektion så jag fyndade mer än vad jag borde ha gjort egentligen. Dock var allting i storlek M, vilket inte satt som en smäck. Så fick lämna dyrgriparna till någon annan med smak. Helt sjukt, en kavaj jag tänkte köpa för runt 3000 kr i Kalmar kostade endast 500 kr där. Sy in? Njaa, det var nog bra att jag inte gick loss på mer än vad jag gjorde.

Även Ikea var lockande idag. Tänkte köpa lakan, köksredskap, besticklåda till knivarna (eftersom den jag köpte var för liten – mitt nöt), påshållare och typ allt annat. Det jag kom lyckligtvis kom hem med var endast det mest nödvändiga. Servetter, galgar, duscholja och såklart en jacka…



Jacka, Filippa K



Galgar & Servetter, IKEA
Badolja, L'Occitane



Glömde även tillägga att vi blev attackerade av en skylt som följde efter oss på grund utav Berit! Nu tycker jag hon får lugna ner sig lite. Visst det är mysigt att höra att livet leker utanför fönstret, men när man shoppar vill man helst inte ha en skylt i ansiktet... även när vi gjorde en usväng hängde den efter! haha. Det VAR meningen att vi skulle gå in på Vagabond-butiken.


På återseende!

 


Kommentarer
Postat av: Beatrice

ja jobbar som barnflicka.. :)

hoppas du hittar något snart! kram

2011-12-01 @ 19:55:19
URL: http://beahedvind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0