Blogg listad på Bloggtoppen.se

God Morgon världen!

Jag tror att det är dags för mig att försöka vända tillbaka min dygnsrytm nu. Har alltid varit en morgonpigg människa sen jag kan minnas, var till och med uppe innan 5-6 förra julen för att mysa ner mig till julkalendern och njuta av frukosten i lugn och ro. Sen jag flyttade till Stockholm och inte fyller mina dagar med någonting så har det däremot gått lite utför. Jag sover fööör länge, vilket enligt mig kan vara som idag – till klockan nio. Måste börja ställa klockan på senast sju i alla fall. Kommer verkligen ihåg hur mysigt det var att kanske gå upp fem och se till exempel Avatar och att klockan bara var lite efter åtta när filmen var slut.




Så nu vet ni min nya plan,
dags att stiga upp,
inte ge upp,
se upp!

En kopp grönt citronte på det.
Hej Hej.


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Jag kom nyss hem från skolan, nu ska jag vila innan jag börjar jobba fast börjar inte jobba fören kl 16.00

kram kram

ha en super bra dag!

2011-12-07 @ 10:30:49
URL: http://beahedvind.blogg.se/
Postat av: Märtha

Jag har också vänt på dygnet. Vänt tillbaka det till mina gamla ovanor vill säga. Kommer aldrig i säng innan två och kommer aldrig upp innan tio. Men det måste jag ändra på nu!

2011-12-07 @ 10:53:41
URL: http://philipssons.blogg.se/
Postat av: Joel Sv - En Ung Musikmakare

haha men Märtha då... kände du dig kommentarbombad nu så du var tvungen att skriva något för att inte få skuldkänslor? ;) ber om ursäkt för min terrorattack! haha

Visst är det jobbigt... nog du som smittat mig... bara se till att le, vara glad och ställa klockan på 5 igen!

2011-12-07 @ 12:16:46
URL: http://joelsv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0