Blogg listad på Bloggtoppen.se

Julklappstips?

Snart är även december slut. Den närmade oss med stormsteg och julafton är inom kortare räckhåll än vad folk tror. Hur ska jag hinna hitta alla julklappar? Handla julmaten? Träffa alla nära och kära? Det är bara några av frågorna kring stressen julen åkallar. Men det är även högtiden då vänskap, familj och glädje värmer oss som mest. Att få tillbringa tid tillsammans med de vi älskar och värnar om. Jag har faktiskt en fråga till er som klickat er in på min sensationellt fantastiska blogg.

 

 

Vad är årets julklapp?

(Eller; Tips på en bra julklapp?)


Kommentarer
Postat av: Märtha

Kan informera dig om att årets julklapp är en matkasse. Dummaste jag hört, men den var tydligen utsedd. Personligen anser jag årets julklapp vara en stereo med USB-gång så jag kan dunka fett i Kungshall! ;)

2011-12-04 @ 17:59:35
Postat av: Joel Sv - En Ung Musikmakare

Haha, fan va weird... jag bad mamma och pappa om en matkasse i julklapp.. kanske har lite julklappsteknik i sinnet ändå ;) sa det mest på skoj i brist på fantasi. Men tjaa, finns nog dem som får väldigt stor nytta av!

Då kanske jag hittar något smarrigt till dig i julklapp med den informationen...

2011-12-04 @ 19:03:18
URL: http://joelsv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0