Blogg listad på Bloggtoppen.se

Weekend i Jönköping

Hejsan alla igen! - ÄNTLIGEN!

Det var nämligen så att jag glömde min laddare i Jönköping så har inte kunnat blogga förens nu. Men nu ska det bli några inlägg, har dock inte fått hem min egna laddare utan råkade få med mig min brors hem från skolan igår. Den ska han få tillbaka imorgon! Så vi får se hur lång tid det tar för posten att ta sig ned…

I alla fall så var jag i Jönköping i helgen, där hände en hel del roligheter. Kommer inte skriva så värst utförligt om allt nu eftersom det finns hur mycket som helst att berätta.

Fredag bestod av utgång. Då förfestade jag och Antonio hemma hos honom, meningen var egentligen att vi skulle till en av hans kompisar som hade det men tiden sprang iväg alltför fort (lustigt nog…). Skrev att vi skulle dit klockan 20.00 i ett tidigare inlägg och sedan till Amor Amor –> Centrum Bar, vilket var sant. Men det tog sin tid att både skriva, editera, umgås, prata och ha kul samtidigt. Så det blev postat klockan nio istället! Kvällen fortsatte och avslutades på Centrum Bar. Bilder kommer förhoppningsvis fler senare, kan säga att det var riktigt roligt i vilket fall, även om vi inte var så onyktra (vad ska man med det till, egentligen? ;)).



Bjuder på denna ;)


Lördag; Åkte vi till A6 (galleria för er som inte vet) och sprang loss på allt därinne. Dock fanns det inte så mycket för den shoppinggalne JoelSv. Den här dagen fortsatte i form av en filmkväll tillsammans med Natasha, Rebecca, Antonio och Tequila! (Nej jag kommer inte ihåg namnet… okej… :))

Söndag
blev ännu mer fylld utav smaskens, både en klippning, besök hos Krille och Sebastian där jag fick raka
av mig allt hår och på kvällen blev det tacos. Det är sant alla ni som inte tror mig! Eller halvt i alla fall… Meningen var att allt skulle raka av allt om jag inte gillade min frisyr, men Antonio kan. Så manligare, snyggare och någonting mer blev jag. Grymt nöjd och glad iallfall, TACK så jättemycket!


Måndag
–> hemresa.



Fick tid att verkligen testa och finsmaka den här lustiga läsken,
aldrig sett den förut. "Hansen's" - den var...
inte så god, men helt okej. Lite för söt för min smak!
Bara så du vet... ;)


Kommentarer
Postat av: Wille

svar: okej men tack så himla mycket för att du kollade iaf :D

2011-02-02 @ 17:31:50
URL: http://sweetaswille.blogg.se/
Postat av: SMOFFI

Men guu'! Ofta du inte vet vad friday night lights är? :( Handlar om ett high school fotbolls lag typ och deras tränare! Hur grymt som helst! Alla bråkar och slåss ohyeah! :D

2011-02-02 @ 21:01:13
URL: http://smoffis.blogg.se/
Postat av: agnes (:

lungt

2011-02-03 @ 15:00:37
URL: http://agnesnelsons.blogg.se/
Postat av: Antonio

Mysigt att du hade det bra i Jönkan gubben :) haha Ankido var det och läksen var visst god, iaf den jag fick smaka (A)

2011-02-03 @ 23:44:53
URL: http://hairetc.se
Postat av: Alexandra

lät som en bra helg :)

2011-02-05 @ 17:27:14
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/
Postat av: bella

dansade och massa annat, själv? :D

2011-02-06 @ 12:33:29
URL: http://ciaobellaaa.blogg.se/
Postat av: Alexandra - ♥

Nu är vinnaren utsedd, kolla in och se om det var du som vann! :) Annars finns det en ny chans! :)

2011-02-07 @ 10:19:21
URL: http://alexaandrabrunander.blogg.se/
Postat av: 已知 Mohammedi Al-debis™

hej hej, vill du se hur texten e?

den e inte klar, och så kommer jag fixa till den osv..

men texten går så här:



When I wake in the morning , it feels like I’m going to die.

When I get home late , so I can not sleep , sleep.







Twelve o’clock at night , night , I’m happy , very happy,



(Yeahh..)







Twelve o’clock at night , all of partying whith me , me







So come all , dance , dance.



It’s twelve o’cklock at night now , now (Yeahh..)









I said keep on dancing,

I said keep on dancing,

I said keep on dancing , dancing (yeh..).



We danced and had fun . fun,

and started on the awsome music , music and never stopped.

There comming more and more to the party , party ( x2 )





When I wake in the morning , it feels like I’m going to die.

When I get home late , so I can not sleep , sleep.







Twelve o’clock at night , night , I’m happy , very happy,



(Yehha..)







Twelve o’clock at night , all of partying whith me , me







So come all , dance , dance.



It’s twelve o’cklock at night now , now (Yeahh..)







So twelve o’clock at night all of partying whith me , me. (x2)







I feel me like a cool star, just cool star.

I’m glad , because today I feel much better. Thanks to the party.

I saw a beatutiful woman who looked at me

I told her that she will hug me , hug me.



Hush baby, speak softly, tell me you love me.







(Är inte klar än, här ska det vara mer täxt)













































































Square feet of it to the ground, ain't shit you can do about it



With you I'm in my fucking mind, without you, I'm out it







When I wake in the morning , it feels like I’m going to die.

When I get home late , so I can not sleep , sleep.







Twelve o’clock at night , night , I’m happy , very happy,



(Yeahh..)







Twelve o’clock at night , all of partying whith me , me







So come all , dance , dance.



It’s twelve o’cklock at night now , now (Yeahh..)







shake your butt and have fun…



Shake , shake your butt and have fun , fun..







Dance , dance…

2011-02-10 @ 15:59:30
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej hej, jag håller på att fixa låten..... :)

2011-02-11 @ 11:40:14
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/
Postat av: angelica

allt bra? :)

2011-02-11 @ 22:11:02
URL: http://angelicacarlsson.blogg.se/
Postat av: ♥ KHANGKHENG

härlig bild!

2011-03-18 @ 22:10:44
URL: http://scenbloggen.com/khangkheng

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0