Blogg listad på Bloggtoppen.se

Åhh GOSH Carolain!

JAG SAKNAR DIG SÅ JAG SPRICKER, REDAN!

Snart är det augusti och då j*vlar är det du och jag i en hel vecka! (MINST!) Tänker tillbaka på Göteborg och när vi var hos underbara Hanna family i Mölnlycke och alla hade så grymt kul. Vi umgicks, såg film, drack, snackade, gick ut, skrattade och sist men inte minst ÅT TACOS! <3

Vi måste samla oss igen och hitta på något roligt! Antingen:
Trollhättan Tipsy, Mölnlycke Marry eller Torsås Tricky!
(märks hur uttråkad jag är för tillfället, - varför bor ni inte närmre?!)




*oh snap*


Kommentarer
Postat av: Hanna

JAG SAKNAR DIG OCKSÅ! MÅSTE MÅSTE MÅSTE MÅSTE ses snart allihoppa! Vi är ju ändå tre så de måste ju vara NI som bor långt bort <3

2011-06-23 @ 21:10:32
URL: http://hannamariaeriksson.blogg.se/
Postat av: Nasse

kooom vet jag :D

2011-07-05 @ 03:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0