Blogg listad på Bloggtoppen.se

KÄNSLIGA LÄSARE VARNAS*

Helvetes jävla fittkukiga hordag.


Ja faktiskt, nu är jag fan förbannad.
Var på möte hur tidigt som helst idag. Drack femtioelva koppar med kaffe så blev tillräckligt speedad för att kunna käka tvåhundra marabou chokladkakor på en kvart och åka ruschkana 4 gånger. Jag skojar inte.
Därefter missade jag bussen så fick vänta en och en halv timme till. Väl hemma så börjar jag klinka på en låt som jag blir riktigt nöjd med. Dator HAKAR upp sig och jag slänger ut den genom fönstret.
Nej men jag ger den en chans till och börjar om från början eftersom låten sitter kvar i huvudet på mig. Den hakar upp sig igen (varför? det har aldrig varit problem tidigare med mitt program.). Så ger den en sista ärlig chans, samma sak händer och jag får starta om den X antal gånger. Lämnar datorn en stund och inväntar min bror. Han kommer hit och jag tänkte att datorn kanske fått vila sig en stund så testar igen. Det skulle jag inte gjort. Samma sak händer återigen. KUKCP!

Väljer då att gå och handla istället för att vila mig själv från att inte få utbrott och kasta datorn fem meter in i väggen (tillsammans med mobiltelefonen som är allmänt sär som vanligt).
Som grädden på moset tänkte jag dammsuga köket. Även det var lättare sagt än gjort. Så fort jag kopplar in dammsugarhelvetet i ett uttag så blixtrar det till och den börjar ryka som en lägereld som en eller annan indian gjort upp för att grilla lite smaskiga marshsmallows i (och stavningen ger jag blanka fan i).
Då tar jag fram sopkvasten, för skiten ska bort. Då märker jag att det ligger glasbitar på golvet. Säkerligen från att jag motvilligt bytte påse i dammsugaren... så äckligt...

Så det var fint det med. Håller på att ta upp glaset med borsten och den går av. Borsten lossnar från skaftet.
Nu sitter jag här vid min älskade dator och skriver detta superintressanta och väl bearbetade blogginlägget. Har inte avreagerat mig helt ännu, så ska nog slå lite i bordet, på datorn, kasta mobilen i soffan några gånger till och i golvet, och sparka på dammsugaren som tidigare.

Borde gå och lägga mig...
FUCK THIS!




NU SKA JAG RAKA AV MIG ALLT HÅR BARA FÖR DET.
HEJ HOPP.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0