Blogg listad på Bloggtoppen.se

Morgonpigg

Snarare tvärtom… Klockan ringde redan vid fyra i morse för att jag skulle hinna duscha, fixa mig, äta frukost och packa det sista inför veckan. Sitter nu med en värmande kopp choklad och har bara det sista att slänga ned i väskan kvar. Varför blir det alltid så fullpackat för? Haha

Bussen till Kalmar är snart på rullning och klockan 08.00 är det möte på MQ ute i Hansa. Kul att behöva ta den första bussen från landet för att inte bli försenad… Efter mötet ska jag in till Baronens MQ och fixa med lite papper, springa till Tiger och se om jag har råd att inhandla någonting därifrån. Vid tolv går mitt tåg till Göteborg! DÅ ska jag sova…


Somnade inte förens ett inatt (brukar aldrig ha något problem att somna vid
halv tio, tio
?) så ni kan ju gissa vems humör som är åt pipsvängen!
Näääärååå, så illa är det inte! ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0