Blogg listad på Bloggtoppen.se

*When love is taking control of your life*

Hanna här!



För 2 månader sen träffade jag en underbar pojk tillsammans med våran gemensamma kompis.
Jag träffade han i ca 15 minuter, sen var jag tvungen och dra :( I förrgår ringde han mig och va i Göteborg och det hade blivit massa strul så han hade ingen stans att bo, så han ringde mig och självklart fick han bo här hemma hos mig och mina 2 kompisar i en liten by utanför Göteborg) Så jag åkte ifrån min brors student hämtade Joel och slängde in honom hemma och sn drog jag igen. Han fick sitta själv stackarn men han klarade sig ;)

Jag har verkligen haft bland dom bästa dagarna på länge.
Finns det någon som kan ge så mycket som Joel ?
Jag tror inte det, han är verkligen underbar.

Igår kom Joels underbart snygga kompis Caroline från Trollhättan också som också skulle bo där det strulade till det så henne slängde vi också in i våran lilla två. Så ni kan ju räkna själv. Vi var tre från början plus två, det blir fem. En säng och en soffa ? Kan ni förstå att vi haft det mysigt.

Igår var vi på Gretas inne i Göteborg, herre gud, har aldrig varit där innan, "FAN" va kul jag hade, har inte skrattat å dansat så mycket innan. Det var grym. Tack alla underbara som var med ute! Blev tidig hemgång klockan var runt 03.00 när jag satte foten här hemma, men för en "viss" person så behövdes det nog ;)
Efter en liten tripp på cafe Skåne i Mölndal efter att ha ätit baguetter och grejer så drog vi hem och sov, fy fan vilken kväll.

Lite bilder från igår, har dock bara från förfesten och från bilresan hem xD




Jag och underbar fina Joel <3


Jag och fin Joel


Alla underbara människor utan Carro för hon ta bilden
Sophia, Nasrin, jag, Joel, Johan


Ååh, underbara! <3
Nasrin och Joel


Johan, Joel och Carro
( Innan Joel däckade 3 sekunder efter)

Puss Puss
Kärlek på er underbara som läser <3


Http://HannaMariaEriksson.blogg.se
- Om ni vill kolla in min blogg ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0