Blogg listad på Bloggtoppen.se

Utan spaning ingen aning

En mycket vis dam sa detta till mig, men det är en helt annan historia än den jag ska dra nu. Har nämligen inte tid att berätta om det nu!

Kan säga att jag har så mycket att skriva av mig om men inte tid till det. Har jobbat lördag till lördag (första lediga dagen ÄNTLIGEN) och åkte in för lite förnödenheter i kalmar idag. Trivs för övrigt underbart bra att jobba på MQ. Imorgon kan hända att ett lite längre inlägg kommer in. Nu när jag skriver det kommer det nog inte det... brukar ha den tendensen har jag märkt. Men sitter just nu och lyssnar på Jennifer Lopez låt "Papi", som jag la ut förut idag, riktigt bra! Till det har jag även lagat mig middag och inväntar en gäst. ;) (precis som Kissie eller vem jag nu ska härma, så är jag lite hemlig, ho ho evil me)




Så det blir att plocka fram brädspelen och tv-spelet nu.
BARNKALAS! WOHOO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0