Blogg listad på Bloggtoppen.se

Dagens Visdomsord

Veckan började helt underbart med att snön började försvinna på riktigt och solen började glimta runt varenda hörn i byn där jag bor. Även inne i staden hade den mesta av snön försvunnit och solen värmde varenda kotte när de sakta bytte ut vinterpälsen mot vårjackan.

Men såklart har fröken sur natur alltid någonting i bakfickan, ett ess i ärmen kanske man skulle kunna kalla det? Igår när jag gick och la mig tänkte jag att jag med skulle damma av vårjackan och ta på mig den för sista arbetsdagen denna veckan. Men icke sa Nicke! Hon hade en överraskning till mig med...



Dagens visdomsord blir alltså:
GOSH, VAD JAG HATAR SNÖ!!!
(Tror vi alla har fått mer eller mindre nog
av denna vita, kalla och äckliga massa...)


Kommentarer
Postat av: 已知 Mohammedi Al-debis™

hej igen, jag kanske är lite sjatig , men jag måste veta ditt e-mail för att skica texten och för den måste bli klar snabbt som möjigt för kontakta nrj , rxfm osv..

2011-03-18 @ 18:19:53
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/
Postat av: 已知 Mohammedi Al-debis™

sv: Tack :D

har skickar texten nu..

När blir hela låten o melodin o när du lägger upp den i youtube, hur långt tid tar det ungefär?

2011-03-18 @ 18:26:02
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0