Blogg listad på Bloggtoppen.se

Hur många lingon finns det i världen?

Det blev en mysig hemmakväll trots allt. En stor godispåse inköpt på Tokige Ture tidigare idag med precis ett kilo, choklad och annat gott! Även några Werther’s chokladkakor som jag älskar, den mörka chokladen. Scrumptious! Även en burk med Cola Zero har jag tryckt i mig (Funderar dock starkt på att börja dricka vanlig cola igen, har fått avsmak?). Var tidigare väldigt sugen på Tacos ikväll, känns som om det var alldeles för länge sedan jag åt det nu. Men det fick bli marinerad fläskfilé, pommes och tzatsiki. Inte helt fel det heller.

Egentligen skulle jag ätit ute med en kompis och därefter gått på bio. Valde mellan ”Hur många lingon finns det i världen” (eller vad den heter) och ”The Adjustment Bureau”. Ville helst se den först nämnda, men det blev den sista som vi bokade. Dock blev kvällen bojkottad så fick ta bussen direkt hem till landet och umgås med mig själv.


 

Men det är inte fy skam det, blev en lång dusch och peeling, lagade mat, började snickra på en ny dunka dunka-låt, skrev nytt CV (eller började på det rättare sagt), såg/ser på film och äter en massa onyttigheter. Funderar även på att ta mig en kopp te nu innan jag går och lägger mig. Är galet trött efter en arbetsvecka som heter duga! Så det blev en trevlig kväll i alla fall, toppen!

Ps.
Jag håller på med en sak till dig Märtha, spännande spännande.

 


Kommentarer
Postat av: anna

Då blev det en helt okej kväll ändå...

2011-03-19 @ 09:33:40
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/
Postat av: ♥ KHANGKHENG

luugnt !

jodå det är bra med mig, hur är det med dig då? :)

2011-03-19 @ 14:02:44
URL: http://scenbloggen.com/khangkheng
Postat av: Märtha

Jaså du, vad kan det vara då? Ett sätt för dig att kontrollera om jag läser din blogg misstänker jag ;)

2011-03-19 @ 17:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0