Blogg listad på Bloggtoppen.se

VÅÅÅR!

Precis hemkommen från MQ nu och denna dagen har bjudit på en hel del roliga saker. Har lärt mig kassan så nu kan jag den relativt bra (allt är väl relativt...) och har fått chansen att sälja lite varor. Byta, reklamera och sälja. Skönt att äntligen kunna "påbörja, sälja & avsluta" ett köp tillsammans med kunden och inte behöva be någon annan om hjälp hela tiden. Ser fram emot att se hur detta artar sig! Så nu kan ni komma och handla av mig! Vet nämligen att ni suttit hemma och tryckt för att jag ska klippa bandet, men nu är det klippt och dörrarna är ännu en gång öppna! (för ovanlighetens skull, jag är sugen på tacos... :(). Som jag skrev så började även dagen bra, solen sken och jag kunde äntligen, jag understryker ÄNTLIGEN ta på mig min vårjacka. När jag gick till bussen såg jag även några knoppar som hade luskat sig fram ibland några vissna löv som töat sig fram i hettan. Även fåglarna var vid liv och bjöd på en show som heter duga.


Även lunchen slapp man tänka på då min kära mor har varit så snäll och gjort smörgåstårta till mig. Vilket inte satt fel på eftermiddagen. Så höll man sig mätt och belåten resten av dagen! Slapp disken, slapp förberedelserna och allt därtill. Nu finns det väl inget mer för mig att göra förutom att blogga om min dag. Oh, wait! Det har jag också klarat av nu! SKÖNT, en kopp varm choklad och soffan - HÄR KOMMER JAG!


*kadunk*
God Afton! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0