Blogg listad på Bloggtoppen.se

Det slutgiltiga svaret

Efter att ha suttit bänkad framför en tv i flera timmar (vilket jag vanligtvis inte brukar göra) så har huvudvärken spännt sig tillsammans med nerverna och jag har nu lite ångest över vad jag ska tycka. Det är sååå många bra bidrag i år, samtidigt som så många mindre bra som har fått lite för mycket uppmärksamhet. Hade Norge varit med nu till exempel så hade den lätt varit med i min topp 5. Men de jag gillar mest nu är;

Bosnien
(söt gubbe med en växande låt)

Irland

(epilepsitvillingar med tights)

Estland

(trollerimadame med bra låt sen första gången jag hörde den)

Frankrike

(var favorit sen innan, tills han sänkte låten...)

Tyskland

(min personliga favorit)

Slovenien

(en återkommande schlagerlåt som kränger sig fast)

Ungern

(en riktig vinnarlåt, och bästa live-framträdandet från Kati)


Jag försöker sia mig in i framtiden och se vem eller vilka som kommer vinna...
Det står mellan Sverige och Ungern...

Vad sägs om nästa års Eurovision serveras i:


Ungern!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Oh, jag håller verkligen med om att livet vore tomt utan musik! Musik är ju typ meningen med livet, enligt mig iallafall ^^ Hahaha, ''en söt gubbe'' ;P

Jag hejade egentligen inte på någon speciell (men man måste ju heja på Sverige), eftersom Lettland redan åkt ut..

Roligt att höra att du gillade Tom, jag tyckte verkligen att han var bra! Har börjat lyssna jättemycket på Musiqq efter det här! Du borde lyssna på deras låt Dzīve Izdodas, den är fast i mitt huvud och helt grym enligt mig! Fick du någon personlig favorit efter Eurovision? :)

2011-05-15 @ 01:02:06
URL: http://veronicamolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0