Blogg listad på Bloggtoppen.se

Eurovision 2011 - Semifinal 1

Har precis sett reprisen utav Eurovision
song contest semifinal 1 så slänger ihop
lite snabba tankar och -

De jag tror går vidare är:

Azerbaijan

(Dålig live, men okej låt, svensk)

Serbien

(Svängig och bra live)

Ungern

(En av de bästa ikväll)

Finland

(Självklart)

Ryssland
(Gillar inte, men tja.. Red-One)

Portugal

(Provocerande, därför vidare?
Plus att spanien får rösta.
.)

Island
(Bra sångare, svängig låt)

Turkiet
(jag gillar den inte för fem öre..)

Schweiz
(Mysig, lite "bara därför",
går förbi mig osedd tyvärr
)

Grekland

(För refrängen)






[Som jag hade velat se vidare]

Norge
(tror dock inte den går vidare med tanke
på allt snack och hur hon sjöng ikväll
?)

Malta
(Svängig låt, bra sångare, katchig sådär)

Mitt wildcard är Grekland...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0