Blogg listad på Bloggtoppen.se

Jordens undergång? - Tell us?

Min första arbetsdag och jorden ska gå under... Fantastiskt!

 

Känns verkligen superbra att veta att jorden kanske går under just idag. Men varför ska den göra det? Jag har nått två viktiga mål i mitt liv, det ena just att komma in i arbetslivet och vara oberoende. Bli en arbetande man!

 

Så ja; - Hur kommer det sig att jorden ska försvinna (implodera kanske till och med?) just nu då? Ja, dem kunde ha varnat lite tidigare tycker man om det nu var så säkert. Dock har vi väl varit varnade i 7000 år prick ikväll kl. 18.00? Det var nämligen för 7000 år sedan som syndafloden korsade Tellus och Noak byggde en liten eka med alla djurarter på.

 

Jah har jättemycket tankar och funderingar kring detta, men sitter på min brors dator och kan knappt hantera den så kommer fylla på ikväll (innan klockan sex) och skriva en massa mer. Så mycket frågor, så lite svar, hur går vi under? Jordbävning? Implosion? Explosion? Vulkanutbrott? Ozongrejs? Etc etc...

 

 

Min fråga till dig min kära läsare;

- Hur spenderar du din sista dag på jorden?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0