Blogg listad på Bloggtoppen.se

Söndagsmys

Efter en dagspromenad från Landet till "lite mindre på landet" (hemma) så är jag äntligen parkerad i soffan tillsammans med en bra bok och chokladkaka. Den här kvällen får förgyllas tillsammans med Blodläge och systrarna Kanolds choklad eftersom åskan springer frenetiskt utanför mitt fönster och regnet öser ned som om det aldrig fått se en glasruta förut. Ja passa på nu med tanke på att jorden skulle gått under igår! (Ja, jag kommer fortsätta tjata om det..)



Nu vågar jag inte sitta här mer just nu,
låter moder natur ta sina tabletter och lugna ned sig lite först.
Kanske har bråkat med Gud?
Ja, vem vet.
Jag ska inte lägga mig i deras problem mer iallafall.



God Afton! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0