Blogg listad på Bloggtoppen.se

Tacolicious med Angelina Jolie

Idag har Mr Taco varit en duktig burrito och ätit gott tillsammans med broder sin. Nyttiga tacos såklart med mycket sallad! Därtill serverades även Pepsi Max och en god film vid namn ”A Mighty Heart”. Har dock bara sett halva än så länge, men den verkar vara lovande. Och Angelina Jolie slår aldrig fel. Såg den när den kom ut om jag inte missminner mig, men kommer inte ihåg så mycket förutom att den var bra (den den den den den)…


Är även precis nyduschad och slutkörd efter ett maraton och intervallträning i skogen. Så skönt att få ta sig en kall dusch (ja, du hörde rätt – jag som HATAR kallt vatten…) och sedan lägga sig helt utmattad i kroppen. Kommer även fortsätta detta nyttiga liv med att ställa klockan en timme tidigare för en repris och gröt efter det innan det är dags för jobb. Det ni!


Fast det är trots allt fredag…
kanske borde avsluta den påbörjade filmen?


Kommentarer
Postat av: Mariam

Hey! Kommentera gärna vad du tycker om bilderna på mig. KRAM!

2011-05-28 @ 21:37:13
URL: http://mariamstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0